Az utóbbi években eljutottunk oda, hogy menő lett tudatosan, környezetünkre odafigyelve vásárolni, azonban ez nem mindig egyszerű – könnyen áldozatául eshetünk ugyanis a cégek greenwashing tevékenységének.
TovábbA ruhák árcímkéjén feltüntetett összeg általában nem a valódi árat tükrözi. Sokan nem is tudják, hogy a különbözetért valaki más súlyos árat fizet.
TovábbJelenlegi életstílusunk alapján 1,6 Földre lenne szükségünk – pedig csak egy van. A Messzelátó Egyesület két tagjával, Kocsis Dórával és Udvarnoki Tündével beszélgettünk az ökológiai lábnyomról és a világjárvány fenntarthatóságra gyakorolt hatásairól.
TovábbÉtelpazarlás és környezetszennyezés – két 21. századi probléma, amire a Munch.hu csapata komplex megoldást kínál az ételmentésen keresztül. Széles kínálatukból bárki kedve szerint válogathat, legyen az illető gasztroőrült vagy ételérzékeny.
TovábbNagy eredménynek számít a tudatos vásárlás terjedése kapcsán, hogy egyre kevesebb embernek kell már bemutatni, mit is takar a zero waste bolt fogalma. Cikkünkben kedvenc budapesti csomagolásmentes üzleteinket szedtük össze, egy budaörsi ráadással.
TovábbÉrezhető trend lett hazánkban is, hogy háztartásaink egyre környezettudatosabbak; igyekszünk takarékoskodni az energiával, szelektíven gyűjtjük a szemetet, előnyben részesítjük a zöld megoldásokat. Érdemes ilyen nézőpontból rápillantani a kertünkre is!
TovábbA tudatos bőrápolás nemcsak trenddé, hanem hitvallássá vált a magyar vásárlók körében. A korábban alternatív életmódnak tartott veganizmus hatására a modern szépségápolási ipar kulcsszavai az újrahasznosítás, az ökológia és a biológiailag lebomló lettek.
TovábbSokan nem gondolunk bele, mennyire össze vagyunk kapcsolódva az olajjal. Mélyen legbelül azonban tudjuk, hogy habár függünk tőle, használatával a saját vesztünkbe rohanunk.
Tovább